19 Aralık 2010 Pazar

ÇOCUKKEN GÖRDÜĞÜM RÜYA

      Bundan seneler önce hep bir rüyam vardı tekrar tekrar gördüğüm herkes gibi...Çook güzel yemyeşil bahçeye açılan bir evim vardı,çook yakışıklı bir kocam-Rob Lowe dı gördüğüm adam: - kocaman güzel bir  Golden köpeğim ve tabii ki çocuklarım.Ben bu rüyada hem çok zayıf:) hem çok mutlu hem de dörtdörtlük bir anneydim....Kocam-Rob Lowe yani-barbekünün başında etleri çeviriyor,arada gelip gidip yanağıma aşk öpücükleri konduruyor,kızım eteklerime yapışmış,oğlanda köpeğin peşinde falan koşturuyor.Böyle pamuk gibi sahnelerle dolu bir rüyaydı bu ve öylece devam edip dururdu.Hatta ve hatta rüyanın en kilit yerinde hep uyanırdım,pazartesi sabahı olurdu bu ve ben tosurdaya tosurdaya jilemi giyer okulun yolunu tutardım.
   Rüyam bu gün gerçek oldu.Rüyadaki elemanlar biras değişerek tabii....Ortada bir Rob Lowe yok tabii ki ama nezle bir  Parol var aslanlar gibi:))
   Bu gün kuzenlerle yaptığımız barbekü partisinde akrabalığın ve kalabalıkların çocuklar için ne kadar sağlıklı ve mutluluk verici bir şey olduğunu bir kez daha anladım.Etrafta yaşları 15 ile 3 ay arası değişen 6 çocuk ve bizlerle gürültünün tavan yaptığı anlarda bile içimden hep işte bu sahne yaaa..diyip duyuyordum kimselere duyurmadan....Annem yanımdaydı ve o an aslında aramızdan ayrılan tüm yakınlarımın şu sahneyi görmelerini istedim.Onların da bizlerle birlikte salataları löpürdetmelerini istedim.Çocukların çığlıklarıyla bizlerin kahkahalarının karıştığı o anlarda annemin ve babamın çocukluğumuzdan beri bizlere ilk önce akraba sevgisini ve arkadaş sevgisini aşılamak için neden bu kadar uğraştıklarını o kadar iyi anladım ki.Ve bu gece çok kati bir karara vardım bu değişmeyecek bir karar.Her ne olursa olsun,benim küçük mikim kalabalıklarla büyüyecek,kuzenleri ve yeğenlerini bilecek,sevecek, onlarla olmaktan sevinç duyacak.Hiçbir halt öğretemesem de bir tek bunu öğretsem bana yeter...Sosyal çocuk mutlu çocuk diyorum başka da bir şey demiyorum....
      Bu arada yazdıklarımı okuyan( emziren anneler sitesinden)ve takip eden herkese teşekkürler...Fikirlerinize tabii ki ihtiyacım var.Sizlerin söyledikleri ve bana mantıklı gelenler doğrultusunda yazmaya devam....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder