15 Şubat 2011 Salı

BİR 'YAPILACAKLAR' SOBESİ

  Yine sobelendim. Güzel arkadaşım Slingomom'ı Aylin Anne sobelemiş.Slingomom da her okuyanını.Onca işin arasında farz oldu bu durumda bana.Zaten şu yazıyı beşyüz tane işin arasında ve Karpuz'un ağlak halleri arasında nasıl yazdığıma hayret ediyorum çünkü tam şu anda fırında tavuk,ocakta çorba,elimde biberon,aklımda yarınki yapılacaklar,8.sınıflara ve 5. sınıflara hazırlamam gereken quizler ve Karpuz'un ıhıhıhıh diye uykuuu istiyorum ağlamaları arasında buyurun önümüzdeki uzun! vadede yapılacaklar.

1-Net zayıflanacak...En az 15 kilo.
2-Spora başlanacak (Biliyorum her kadının zayıflamak için kurduğu ritüel cümledir ama yok kardeşim acımadan gidilecek)
3-Haftada en az bir kez buraya bir şeyler çiziktirilecek ama biraz da bebek-anne-aile ilişkisi dışında mevzular.Mesela öğrenciler....Bence öğretmen gözüyle öğrencilerin hareketleri ilgi çekici olabilir.
4-Okul-ev arasındaki ilişkide stres yaratılmayacak.Bunun içinde her türlü imkandan yararlanılacak.
5-Manikür  ve pediküre eskisi gibi 2-3 haftada bir gidilecek.Bildiğiniz saldım olayı.En son Eylül ayı falandı gittiğimde.
6-Anne-çocuk ve gelişim psikolojileri gibi konular dışında kitaplara geri dönülecek.
7-Elif Şafak Siyah Süt tekrar okunacak.
8-Mevzular kafalada büyütülmeyecek.Bunu derken şunu kastetti aslında kafaları son bulcak.Öznesi ve yüklemiyle cümle neyse o kapıya çıkacak.
9-Karpuz,beslenmesi,büyümesi,boyu,kilosu,huyu ve suyu hakkında içtenlikle!! sorulan sorulara yine aynı şekilde içtenlik aşırıya kaçırılmadan cevap verilecek.İçtenlikten şüphe duyduğun anlarda sadece gülümsenecek.
10-Parol'un Karpuz ile ilgilenişi sevgiyle izlenecek:)
11-Koca hep sevilecek.
12-Anneler babalar üzülmeyecek.
13-Liseden arkadaşlarla daha sık buluşulacak.
14-Karpuz yaz kış demeden gezmeye alıştırılacak.
15-Pirpirik yapılmaktan VAZGEÇİLECEK......Gerekirse doktor ziyaretleri yapılacak.

Bende bu güzelim yapılacak olayında DeryAze'yi ve BlogcuAnne'yi sobeledim....

Yemek hazır bu arada...Ve canım Parol yarım saattir içerde Karpuz'u uyutmaya kastırıyor...:)

1 yorum:

aliceren dedi ki...

Desteklemekteyim :)

Yorum Gönder