8 Nisan 2011 Cuma

GELİŞTİK,BÜYÜDÜK,DEĞİŞTİK

      Koptum ama..Kopardılar da...Yok Blogspot kapatıldı..Yok Worldpress'e geçtim derken bir baktım zaman dere tepe olmuş akmış bitmiş.
      Şaka yanı işin şöyle bir dursun.Koccaman 6 ayı bitirdim.Sırtlandım getşrdşm kendimi ve kızımı bu günlere.Çok da kolay geçmedi yani günler geceler.Şimdi o herkesin ballandıra ballandıra anlattığı şekerpancarı dönem başladı galiba.Neden mi?
 
      KARPUZ'DAKİ GELİŞİMLER,DEĞİŞİMLER :
     - Oyun halımızda alanımız dar geliyor.Deli danalar gibi dön babam dön.Arada da kol altta kalıyor.İşte o anda bir ağlamakle,bir duygusal mızırdanma ki sırmayın gitsin.Anasının kız işteee:)
     - Ve ilk hecelerimiz ağzımızdan çıkmaya başladı.Hayır tabii ki insan dili değil.Ördekçe.VAVAVAVAV....Alt çene öne,üst çene dudak içeri.İzleyene tam bir görsel şölen.
     - Ve dişlerimiz çıkıyooooo....Pirinç tanesi gibi ağzında....
     - Dans olsunimüzik olsun,kitap olsun da başka bir şey olmasın diyordum ama aklıma en ama en sevdiği materyal geldi.Huggies mendil kutusu.Allahım nasıl bayılıyor ona.Bazen şüpheleniyorum annesi diye onu mu belledi diye:)
   - Yalnız kalmaya gelemiyoruz.
   -Uykumuz geldi mi olay bitti..Uyutmazsam en cadı mızırdanmasını hatta daha da ilerleterek çığırtmasını başlatıyor.

     Şimdilik Karpuz ile aklıma gelenler bundan ibaret.Deli gibi uyku bastırdı mı beni.Bir nefeslik vakit bulacağım inşallah.Ama ufff yarın sabata gün 6-7.00 başlayacak...Annem annem nerdesin yaaa...ne güzeldi sabah uykuları..
         Ben yatar,kaçar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder