2 Temmuz 2010 Cuma

bu nasııı bir sessizlik Allahıım...

Hayır yani içinden geçen düşüncen bile duyuluyor bu güzelim sessizlikte...
Tam karşımda panoramik bir havuz-ki ben maalesef giremiyorum-havuzun hemen takibinde ve akabinde bir dağ,deniz manzarası ki rüzgarın oğlu Yakari bile dayanamaz bu sessizlikteki görkemli manzaraya.....
Parol ve ben son sessiz film tatilimizi oynamaya geldik buralara...Bektaş köyü-Eren konuk evi-Kemal beye sormadan da mekanının fıstıklar gibide reklamını yaptım..hoş takip edenim mi var:) ama olsun ego işte....şişer şişer bir yerde biter.....ben bu satırları yazarken tüm bu ıssızlıkta havuzun kenarına hızlı-şirin-kahverengi bi şey geldi.Zavallı şehir insanı ben o şeyi fare sandım ki tam yanımda duran bir sincapmış...Allahım minyatür Central Park duyguları da yaşatıosun ya bana....
Herne iseee.....
Parol mutlu,Sulidin huzurlu....sessizlik fonda....içimdeki karpuz dinlencede.....manzara en görselinde...hayat her geçen gün kaybettiklerimizle bile kendini sevdirmekte....
Okuyumcum-varsan tabii-görüyor musun bak demedim mi hayat ne kadar da kolay oysa ki....:)
Ben şu manzara karşısında akşam yemeği hayallerine dalıyım iyisi mi.......

SULİDİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder