14 Temmuz 2010 Çarşamba

  Tatillerde döktürmke kolaymış..Eee manzara bol,insan çok..Hele hele bu insanlar dolu dolu kutucuklar olduklarında hem içine hem de klavyene bal damlıyor.
  Tatil dönüşü yazdığım MUTFUCK 1-2 serisi oldukça bayıcı bir yazı olmasından dolayı olsa gerek,sanırım Parol ve ben haricinde kimse de okuma zahmetinde bulunmadı,bir türlü hevese gelip bir şeyler karalayamadım..
   Sonraa dedim ulaaan sanki Elif ŞAFAK ım da ben bölee kendime mevzu,hikaye ve karakter  bulmaya çalışıorum...SAÇMALIK...günlük değil mi bu??Yaz gitsin günlerdir neler seni meşgul ediyor.
   Annem geldi.Bu aralar biraz canları sıkkın kendisinin.Sağlıkla ilgili şimdilik sadece endişelerimiz var,dua ediyoruz ki soruna dönüşmesin.Ama kendisi çoktaaan soruna dönüştürmüş. Xanax yoluna baş koymuş gibi gözüküyor.Endişelerini çoktan sorun haline getirmiş ve hayatını ele geçirmelerine izin vermiş.Ben de ailede ki sıkıntıları,kayıpları birebir ve gayet bilinçli dönemlerimde yaşamış bir insan olarak umarım bu modele benzemem diye dua ediyorum.Bir süredir ona çalışıoruz yani...Her yarım saatte bir ''ben iyiyimdir di mi kızııım?'' diye gerçekten destek bekleyen tondaki soruları iç bayıltmakla beraber içimi de eritmiyor değil.Her işin lideri,yılların annesi senden destek bekliyor.Senin bir cevabın en azından yarım saatlik de olsa onu ferahlatabiliyor....Ortada büyük buhranlara girecek henüz bir durum yok.Olmayacağına da inanıyorum.Kaldı ki oldu,yine çıkmaz sokaklara terkedildik,yine istemediğimiz durumlara sokulduk bırakıldık,işte o zaman oturulup düşünülür ve acil eylem planları yapılır...tüm bunları en sonunda bu sabah ona da söledim.Tabii bu kez de şölee bir cevapla karşılaştım '' Eee neden ölee dedin şimdi ben hasta mıyıııım?''felan feşmekan..vaziyet bölee...Parol ise evindeki özgürlüğünün tatil sonrası şartlı kısıtlanmasından bir nevi muzdarip olaraktan muhteşem oyalantılarla kendini hoş tutuyoo..Ama gözlerinden belli bunalma yakındır...Bendeniz zaten karpuz-annem-kendim-parol arası bir dünyada oradan oraya şişmiş ayak bileklerime klimamın altında günlerimi geçiriyorum...Ağzımızın tadından çook memnunuz,darısı ağız tadı bozuk olanların başına dioruz...Karpuz ve ben ,siz okuyuculara selaaaam edioruuz...tekmeyle:)

SULİDİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder