30 Aralık 2010 Perşembe

Bir Garip Hallerdeyim

   


 31 Aralık tarihine az bir dakkikalar kalmış.Geçen sene bu zamanlar güzeldi...Hummalı hazırlıklarla ev partisine hazırlanıyorduk.Tüm aile bir araya gelcektik.Geldikte...Güzel geçen bir geceydi benim için...Herşeyden öteleme ailem yanımdaydı....En canım iki insan hariç:(
    O gece bir dilek tutmuştum ben.Saatler tam 00.00 olduğunda Parol'un boynuna sarılırken bir dilek tutmuştum.Kokusu burnuma gelmişti dileğimin.Miiiisler gibi gerçek kokuyordu o dilek.Tam bir sene sonra bu gün o 31 Aralık dileği yanımda yatıyor defne defne kokuyor....Ne enteresan diyip diyip bakıyorum şimdi....
     Her zaman böyle olmadı tabii ki hayatımda.Çok değil,daha bir sene önce aynı tarihte tam Swiss otelin Maçka yokuşunda havai fişekler patlarken yalvarmıştım tüm yüreğimle,ciğerim yanaraktan...Sakın demiştim sakıın alma birtanemi benden...daha çoook şey göreceğiz onunla biz...Tek dişeğim demiştim ''O sağlığına kavuşsun'' duymadı bu kez beni gökyüzü,havai fişeklerden mi bilemem....2009 Temmuz du hoyratça çekti gitti yanımdan....
     Oysa şu bir kaç aydır ne kadar çok arar ve anar oldum....Geceleri karpuzumu beslerken konuşur oldum,içim kıtır kıtır kıyılırken-yine birileri üzmüşken beni-sesini duyar oldum ''güzel kızım,halasının kuzusu,yapma ama bölee,sabret,akıllı ol '' Patrick Swayze ve Demi Moore'un o kült filmi Ghost un hani birbirlerinin dokunuşarını hissettikleri o sahneyi yaşamak ister oldum.Şimdi yanıma gelse bir solukta anlatırdım içimdeki dertleri...ama yok...dümdüz işte....
     Hayat bu kadar işte...En sevdiklerinin içinden seni böyle BAAAAM diye çekip alır.Hem bazen haber verir,geliyorum bak elinden herşeyi alacağım diye,hem bazende çat kapı..anlayamadan....Eeee böylesine şipşak bir yaşamda kırgınlıklar neden,kalp kırmalar kime,bu ayrılıklar niye....En güzelini Behçet Necatigil demiş zaten....

      ''Siz geniş zamanlar umuyordunuz

              Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek.   

                       Yılların telâşlarda bu kadar çabuk

                                      Geçeceği aklınıza gelmezdi. ''

     Şu tarihte böyle depresife bağlayan bir yazı yazacağımı ummazdım.Ben yine şükrediyorum o küçüçük varlığa,yanımda olduğu için......

     Herkese iyi seneler...dilekler gerçek olsun...sevdikleriniz hep yanınızda-SAĞLIKLA-olsun ve sevdikleriniz hep destekleyiciniz olsun.......





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder