25 Ocak 2011 Salı

ŞUÇLUSUN SUÇLUUUUU

             Sorun şu ki bir erkek bir kadının anne olma durumunu algılayamıyor.Yardımcısı olabiliyor,destek oluyor,sırtını sıvazlıyabiliyor fakat anne olma durumunu ASLA anlayamıyor.Bunu biras önce yaptığım gayet güzel başlayan ama sonu benim sinir krizimle biten telefon konuşmasıyla tekrar onaylandı.
             Benim kızım 4 aylık oldu sayılır.Allah şükür sağlığı yerinde fakat bir takım manyaklıklar yapmaya başladı.En baştan beri anne sütünü memeden almayı reddeti bunun hikayesi daha önceki yazılarımda da var zaten.O zamanlardan beri anne sütünü doğal kaynağından almaması durumda benim içimde ve dışımda devlet meselesi haline geldi.Millet kafayı taktıkça benim süt olayım her geçen gün daha da azaldı.Sütümü sağarak veren bir anneyim.Tek zerresini bile boş bırakmam.Öyle çokça,faşur fuşur bir süt akışı görmedim ben dolayısıyla deliler gibi su ve bir takım bitkisel ilaçlarla takviyelendirdim bu olayı.İşin gerçekten en zoru hem ilk defa çocuk tecrübesini yaşarken hem de çocuğunun emmemesi.Bir kere muhteşem bir organizasyona sahip olmalısın çünkü onun beslenmesi bittiği anda makine başına geçicen-her 3 saatte bir-üstelik sağarken başka hiçbir şeyle uğraşmayacaksın.Karpuz tek başına öyle kolaylıkla uykuya geçen bir çocuk değil ilk önce onu uyutcan,sonra biberon ıvır zıvır işlerini halletcen,sonra makinaya geçcen,Ufaklık dağılmasın diye kuru memesini tutcan bir elinle bir elinle de hafif hafif sallıycan...Derken daha tam istediğin kadar sağamadan öbür beslenme süresi yaklaşacak....Bu arada evin işlerini saymıyorum zaten...Bu ve bunlar gibi bir sürü şey varken ben dile kolay 4 aydır bir fiil sağıyorum.Üstelik süt üretimimim de kıt işte...Bunun için kesinlikle alkış beklemiyorum.Ama süt üretimimin her geçen gün azalmasının suçlusu olmak hiiiiiiç istediğim bir durum değil.Belki suçlamak da değil niyeti fakat neden su içmeyi,ilaçları kullanmayı bıraktın..bunları sen bıraktın..biraz sen kestin gibi söylemler bana gelmiyor işte.Şu dönemi kaçıp gidip dağlarda geçirsem,şu kız bildiğin katı gıdalara geçince dönsem nasıl olur? En azından kimse hele hele KOCAM ama sen de saldın,bıraktın,emdirmedin vıdı bıdı demez.....
Neyse Karpuz hanım bu aralar grev yapıyor.Yemiyor...Biberon kullanmada gayet kompetan olan bu hatce gayet de biberon istemiyor kaşıkla şapur şupur yapıyor.Yani aslında süt içme durumunu oyunlaştırıyor,yatırdığın yerde durmamak için ne gerekse yapıyor.Yarı beline kadar ana kucağında doğruluyor.Tam hatce hareketleri...kucaklarda gezerken dünyanın en mutlusu oluyor...
Annesi mi nasıl??Kimse bana bunu sormuyor ki??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder