2 Şubat 2011 Çarşamba

AN dır tüm mesele

       Sanırım Lise yıllarımdı,Kral Tv müzik kanalında bir tek oan gülüyordum.Hatta ertesi gün kızlarla laflarını,esprilerini ağzımıza doluyorduk.Matraktı.Hayattı.Cıvıl cıvıldı.Sonra ünlülerin evlerinde dolaştırdı bizi.Kendide zevk alıyordu yaptığı her işten,en azından ekrandan bize öyle yansıyordu.Oğluyla resmini görmüştüm seneler önce bir anne-çocuk dergisinde.Vaaay demiştim içimden bu deli kız da doğurdu ya.Sonra 3 yıl önce Assos-Behramkalede kendi yarattığı butik otelinde konaklamıştık Parol,ben ve sevdiğimiz bir arkadaşımızla.Resepsiyonda hep belki de onu görürüm isteği içinde olup fazlasıyla asık suratlı eşiyle karşılaştık.Bir kaç aydır şu malum dans yarışmasında izliyordum.Zaman zaman da kızıyordum sanki o matraklığı artık tuhaf bir hal almış gibiydi.Bir kaç kez Parıol ile bu konuda oldukça hem fikir olduğumuz kanaatine varmıştık.Kızımın adını verirken içimden geçmedi de değil...Onun gibi deli dolu,fıkır fıkır olsun diye...
        Tanımıyor işte kimseyi.Önüne geçeni alıyor götürüyor.Numaratikte sıran geldi mi geliyor...Acı hemde çok acı...3 yaşındaki oğlunun o kıvır kıvır saçları ve Defne gibi bakan gözleri aklıma geliyor şimdi....Allah rahmet eylesin.....Huzur bulsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder