28 Mart 2012 Çarşamba

Ben de Varim

Pek marifetli degilim maalesef, Vakitlerimi iyi ayarlayamama garibaniyim.Sevdiklerimin yazilarini,sayfalarini okudukca hem mutlu oluyorum Hem de 'yaaa ben neden yapamiyorum yaaa'diye isyan nidalari atip duruyorum. Farkindayim,sayfami acip,okumaya basladiginizda,oldukca basit bir blog geliyor karsiniza ama napayim dedim ya zaman garibaniyim ben.Ama bundan sonra,yapilacaklar; 1-BLog duzenlenecek 2-Kullanilan kod adlari-parol ve karpuz gibi-gercek isimleri ile anilmaya baslanicak 3-Postlar biriktirilecek veya vakit buldukca,hatta ve hatta tenefus aralarinda girilecek. 2 numaramizi hemen acikliga kavusturalim derim ben; PAROL: kendileri kocam olur,bendeniz pek bir asigimdir kendilerini ama kendileri pek bir cool dur,burundan kil aldirmayanlardan,kolay kolay yemek begenmegenlerden,gezmeyi,yemegi,icmeyi sevenlerden-alper bey- KARPUZ:dunyalar tatlisi bir o kadar da cadisi kizim,defnem.. Olacak yaa insallah bu sefer olacak-dininiz amiin Tesekkurler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder