6 Nisan 2012 Cuma

Duyuyor Galiba

Sacma sapan gecen bir haftaydi,neyseki duselmeye basladi. Defne haftanin sonunda yemek grevine girdi bende onunla beraber ymege saldirma hareketini baslattim.Haa iyi mi oldu, Hayir olanlar bana oldu yine... Merkurun retrosu mudur her ne ise artik hayatlarimizdan sessizce toz olmaya basladi. 18 ay kontrol bariyerimizi de alnimizin akiyla atladik,artik bir sessizmiz daha cok cikmaya basladi. Boyumuz,kilomuz iyi cikti.Goz kontrolunde de guzel haberleri alinca,bayaa bir rahatladik.. Tum bunlar bizim micro dunyamizda gerceklesirken,ulke mutesem bir 4+4+4 u iyice okullarin,evlerin icine annelerin kafasina soktu.Ne olacagina dair kimsenin gercek anlamda bir bildigi yok amma velakin benim bir egitimci olarak bir. Ok fikrim var.En muhimi bu sistem tam anlamiyla organize olarak,tum riskler degerlendirilmis olarak yururluhe girmedegi icin ilk 1-2 yilin cocuklari yani cocuklarimiz fazlasiyla zarara ugrayacaklar.Bkz.kredili sistem donemi. Resime uzaktan bakip,ne kadar olumlandirma yapmaya kalksam da ben bu resimde hic bir guzellik bulamiyorum arkadas... Guzel seyler de oldu ama hafta biterken;dun gece twitter da basindan beri kendimce takibinde oldugum 'gamze anne'icin uygun ilik bulundugu haberlerini alinca hayata inancim tekrar yandi sanki.. Bazen olmuyor evet,ne yaparsan yap... Ama bazen de duyuyor sesini su evren... Sevgiler kocaaamaan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder