19 Nisan 2012 Perşembe

Calisan Anneyim

Calisan bir anneyim ben. Evet oyle tam zamanli denilemez belkide ama sabah 9-ogleden sonra 4 vapuru bendeki de.. Kizimi 5 aylikken basladim dedesine ve babaannesine birakmaya. Zordur calisan anne olmak da,evdeki tam zamanli anneligin zorlugunu kimse tartismamali kanaatimce. Cocugunu ozlemissindir,evde yemek yoktur,isler coktur. Alirsin cocugu eve gelirsin,yorgunsundur.Bir de benim yaptigim is icabi eve geldigim saatten itibaren sabir sinirim tamamen bitmis oluyor,ama evde de benden full performance oyun bekleyen bir 18 aylik durumu olunca,bazen oyuncak elimde Defne karsimda kendimi bosluga bakarken buluyorum. Bundan bir yil once Alper 'ise kesinlikle donmem'konusunda uzun cumlelei dersler verirken,onun ne kadar da bencil ve erkek egosu konusmalar yaptigini dusunuyordum.Fikrim ise geri dondukten 1 ay sonra tamamen degisti. Kimisi topa tutabilir beni,ozgursunuz bu konuda ama kesinlikle ve kati suretle evden gun icinde uzaklasmak,bir gunluk temize cekilmek gibi oluyor. Okuldan eve geldigimde evet cok yorgun ve sabri tukenmis olsam da o gun Defne'ye daha az 'yapmaaa,duuur,kosmaaa'diye sesimi yukseltmis oluyorum. Yemek konusunda Alper ile bidiramaya baslamis olsak da daha rahat salabiliyorum bir,iki dakikadan sonra.Haa bu arada yemek derdime kendimce cozumu buldum,oooh cook da rahatim artik. Evet belki cocugumla daha az oyun oynuyorum ama ben evde tam zamanli anne olsaydim da onunla yarim saat gibi uzun bir sure oyun durumunda kalamazdim,cocuguyla oturul saatlerce oyun oynayan annelere eksta hayranlik beslemekteyim zaten. Diyecegim su ki;iyi ki ofleye,pofleye,biraz da Alper zoruna donmusum meslegime. Pek guzel olmus,eferin bana. Depne'me gelirsek;hala 18.ayin icindeyiz.Leydi Goral,bu aralar annesiyle cat fight durumunda.Ozellikle kuzgin anlarinda,bazen de gayet mutlu bir aninda,tirmigini salliyi veriyor..Gozlerinde bazen oyle bir ofke ! goruyorum ki,'yaaa noluyooo ben dogurmadim mi bunu? 'diyesim geliyor.Kafami cok kurcaliyor-du,hala 'anne'dememesine de takdigim gibi bu mevzuya da sardirmistim,hemen Harvy Karp lar falan ama sonra bir anda ampulum yandi yine,bir donem,elbet gecicek.Ustelik soyle bir kusbakisi baktigimizda ailedeki kotu polis kim dendiginde,butun oklar bana donuyor...Eee bu durumda cocuk napsin... Cok guzel karga demeye basladi,begenmedigi bir sey gordugunde igrenme efekti yapiyor.Disari cikarken ayaklabisini,montunu getiriyor.Bu da bir sey mi gecen gun ben Banyodan ciktigimda bana havlumu uzatti.Ee pees yavrim dedim bende gulerek o da guldu,uleen dedim noluyooo?? ;)) Zamanlar yien geciyor,yine gecicek... Sagligimiz,huzurumuz,askimiz bol olsun,amin Haaa bu arada Miko artik baharla gercekten barissan da biz de Istanbulda colugumuz cucugumuz ile bahari yasasak Boool gunesler,kucak kucak sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder