20 Nisan 2012 Cuma

YAŞAM ARALARI


Bu duruma alıştım artık.Bir seyi anlamamız gerekiyor.Kariştırılacaksa karıştırılacak.Çocukluğumu hatırlıyorum,babamın en sevdiği kasetlerin tüm bantlarını çek çek çek çıkarmışım,onlarla salonun ortasından 23 Nisan figürleri yaparlen bulmuş adamcağız yorgun argın işten geldiğinde.

Yani ölecekle,olacak meselesi basitce.Üstelik de hakkımız-dı bir zamanlar bizim.şimdi de onların hakkı.Anlayabilmek ve öğrenmek için.KARIŞTIRILACAK.

Mutfaktaki bu dolaba takık durumdayız,çünkü en hazine orası.Bir sürü kapaklı dolap var,yok annem sadece orası.Eee bende bunu bildiğime göre,bu resimden sonra-ki bu feci bir basılma resmidir-boşalttım tehlikeli veya beni 'DEEEEEFNEEEE' diye bağırtacak ne varsa.Yine hoşuna gidebilecek,kaplar,bir şeyleri koydum.

Şimdi en mutlu olduğu yer orası,üstelik bu kez,ben salonda başka şeyler yaparken,Defne mutfağa gittiğinde,biliyorum ki orada.

Eee tabii ki arada çaktırmadan bakıyorum neler dönüyor diye,bir dahakine daha güzel bir resim koyacağım...

Şıııp diye yazıldı bu yazı,aklıma gelmişken...

Onlarada yaşam araları verelim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder