2 Mayıs 2012 Çarşamba

Dalgın ve dargınım

Baştan söylemeliyim,bir kere bu yazı KESİNLİKLE bir kıskançlık yazısı değildir.

Her ne oluyorsa,anlayamadığım,Defne son zamanlarda,bir hiddet,bir şiddet ama özellikle BANA karşı.Tüm sevgi gösterilerinde bonkör davrandığı,önce dedesi sonra babası ve sonra aile diğer bireyleri olurken,sıra anneye yani bendenize geldiğinde dudak bükmeler,bir istemsizlikler.Henüz-19 aylık olmasına rağmen-anne demeyi bence isteyerek rededen bir kız çocuğum var işte.

Her ay olduğu gibi bu ayda gelenklerinden vazgeçmeden,yemek yememe,yedirene her türlü işkenceyi yaşatma,yediği lokmalarda da ağızda ne kadar uzun süre tutabilirim rekor denemelerine başladı kendi zaatalileri.

Tabii bu durumdan en muzdarip,çılgın kişilik yine bendeniz oluyorum.Neden??Çünkü Defne'nin ek gıdayla beslenmeye başladığı dönemlerinden beri onu kaşıkla besleyen benim.Bu tablo kimi zaman onun canını sıkmazken,bu gibi menapoz dönemlerine girdiğinde de bana patlıyor.Evet bildiğiniz PAT-LI-YOR !!

Yemeği tıkan: Anne
Altımı açmak için beni kucağına alıp kaçıran : Anne
Ara ara da olsa oynadığım şeyden beni uzaklaştıran : Anne
'Hadi yatağaaa' diye bağıran : Anne
'Ayyakkabılarını giy','dişlerini fırçalaaaa'eller yıkanacaaak' diye inleyen : Anne

Eeee o zaman,bu 'Anne'bildiğin kötü polis yahuuu..Üstelik gündüzleri benim istediklerim gayet yerine getiriliyorken,akşam üzerinden sonra bir kurallar silsilesi geliyor sanki üzerime.Akşam olunca ,'BABAM'gelince hep bir oyun ne güzel....Anne sıkıcı yahuu,ben neden 'ANNE' diyeyim,demem,inadımı da onlara kanıtlarım demem.Sadece anne dememekle de kalmam,anneme öyle sevgi gösterileri yapmam,benle oyun oynasın,beni beslesin-ama ben isteyince-bana yeter.....

Evet yukarıda yazdıklarım aslında kızımın cümleleridir.(Tabii ki benim düşüncem)

Neredeyse tüm istemediği durumları benimle yaşarken,tüm sevgi sunuşlarını babaya ve dedeye gösteriyor olması,bana hırçınlaşması,inatla sarılmaması,anne dememesi,vurması,yüzümü çizmesi ,tüm bunlar rastlantı ve gelişim sıradan bir parçası mı saygıdeğer okuyucu...Ben hiiiç sanmıyorum...

Dalgın ve dargınım..Ne yapmalıyım,bulamıyorum...

NOT:Yukarıdaki görüntüyü her ay nadiren yakalarız,o nadir anlardan biridir yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder