16 Nisan 2013 Salı

GALİBA BEN DE VARİM...

Merhaba...
Evet çok hantal bir o kadar da tembel bir bloggerim galiba...Ya da bunlarin hiçbiri değilim...Ama herne isem oyum...Yazmaya bir yerden başlamaliyim,twitter veya instagram avereliği ile olacak iş değil bu.Her geçen gün yazmam gerekenler dağlar,tepeler olusturuyor önümde ve ben eğer bir yerden başlamazsam,üstüme çullanip,yıkılacak bu notlar.
Şu upuzun süreçte neler olmadi ki hayatimizda.Hadi maddeleyelim:
1-Defne kocaman bir kiz oldu,evet inanamiyorum ama tam bir dilli düdük oldu,kendisi 30 aylik bir zehir.
2-Hala ayni okulda öğretmenliği devam etmekteyim ve seneye de bu okulda kalacak gibiyim,önümüzdeki günlerde yeni sistemin çocuklarda oluşturduğu tahribatlar hakkinda burada bir kaç yazi yayınlamayi düşünüyorum.
3-Sosyal mecralar beni birbirinden güzel,herbiri birbirinden derin insanlarla tanismama imkan sağladi ve hatta geçen hafta bu güzel insanlarla Nisan ayinin otizm farkindalik ayi çerçevesinde sevgili İrem Afşin'in verdigi güzel bir seminere katildim Nivokido'da ki bu da ayri bir yazi konusu
4-Ve tekrar yazmaya başladim....İnşallah devami da gelecek,dinimiz amin...
Hadi rastgele dostlar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder